הזדמנות אחרונה לזכות בערכה לטיולים במתנה!

    עפר גדנקן No Comments on הזדמנות אחרונה לזכות בערכה לטיולים במתנה!

    הזדמנות אחרונה להשתתפות בפעילות הקפה הטורקי של עלית "יש ׳מצֶב׳ בשטח", הצטרפו לאלפי המשתתפים במבצע ותוכלו לזכות בערכה לטיולים במתנה! זוכה בכל שעה! הפעילות תסתיים ב-כ"ט בתמוז, 1.8

    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנת קפה שחור בשטח, במיוחד מול זריחה מדהימה או לאחר שקיעה מפעימה, הפכה עבור רבים לסיבה העיקרית לצאת לטיול. טעמו של קפה שחור מבושל בשטח, מריר וחזק במידה, עם שכבת קצף יפה וכוסות זכוכית שמחממות את הידיים, הם חוויה אמיתית. אין ספק שערכה להכנת קפה טורקי איכותי בשטח מהווה שדרוג אמיתי לכל מסלול, קעמפ או זיץ ישיבתי.

    ועכשיו, מבצע הקפה הטורקי של עלית בעיצומו! קפה טורקי עלית יצאו במבצע המחבר את אהבת הקפה הטורקי לטיולים בשטח, במסגרת המבצע ניתן לזכות ניתן לזכות בערכת שטח יוקרתית במיוחד הכוללת ציוד קמפינג לשטח:  אוהל, מחצלת, קפה לדרך וכוסות.

    אז איך יש ׳מצֶב׳ לזכות? קונים 2 אריזות של קפה טורקי ושומרים את חשבונית הקנייה, מתקשרים לטלמסר 03-3739000, משחקים במשחק טריוויה חווייתי בנושא ארץ ישראל, עונים במהירות הגבוהה ביותר, ואולי זוכים בערכה לטיולים – בכל שעה! יזכה משתתף אחד שהשיב את מירב התשובות הנכונות בזמן הקצר ביותר.

    שעות פעילות הטלמסר בימים א-ה בין השעות 14:00 בצהריים ועד 22:00 בלילה, ביום שישי מהשעה 11:00  ועד 16:00, במוצאי שבת החל מהשעה 21:00 ועד חצות.

    המבצע יתקיים עד לתאריך כ"ט בתמוז, 1.8, ובכפוף לתקנון.



    0 תגובות